Special Olympics

"Changing Lives - Changing Attitudes"

 

Wat een bijzondere stichting is Special Olympics! Met heel veel plezier heeft JOYConcepts deze stichting geholpen om de 

sponsorpropositie opnieuw door te lichten en nieuwe partners te benaderen, zodat verschillende belangrijke projecten gerealiseerd konden worden. 

 

Voor het doorlichten van de bestaande sponsorpropositie is het Partnerfication Model van JOYConcepts gebruikt. Hierdoor wordt ook inzichtelijk waar eventueel nog blinde vlekken zijn binnen de overall strategie en welke partners wel en/of niet interessant zijn. Ook dwingt het om projecten nog duidelijker te omschrijven, waardoor sponsorproposities nog meer in detail omschreven kunnen worden en merken en organisaties nog beter benaderd kunnen worden, 

Dit alles heeft geleid tot in ieder geval twee hele grote en nieuwe partnerships, die het mogelijk maken dat samen met de partner de "Scoor je PR-app" ontwikkelt kan worden. Met deze app kan de doelgroep van Special Olympics leren wat ze moeten doen om hun uithoudingsvermogen, kracht en balans te vergroten en deze ook bij te houden.  

 

Met het andere partnership wordt het mogelijk om de Special Olympics Nationale Spelen van 2020 in Den Haag te organiseren, maar ook een Special Olympic schoolpakket te ontwikkelen voor alles basisscholen in Den Haag en de interactie mogelijk te maken tussen de Special Olympics atleten en deze basisscholen. De atleten komen namelijk zichzelf voorstellen op de scholen en zullen daarna samen met elkaar gaan sporten op het schoolplein. De basisscholen zullen 'hun' atleten gaan aanmoedigen tijdens de Nationale Spelen. Een mooie activatie en voorbeeld om inclusie te bevorderen! 

2020 JOYConcepts. All rights reserved

  • LinkedIn - grijze cirkel
  • Twitter
  • Instagram